Helaas kan het voorkomen dat er een defect optreedt aan een product. Gelukkig is dan een garantie periode.

Controleer goed uw factuur of het product nog binnen de garantie periode valt.
Wij leveren onze producten uit met lage prijzen en nemen genoegen met relatief kleine marges. Hierdoor zijn we genoodzaakt streng te zijn met het controleren of een artikel wel/niet binnen de garantie termijn valt.

Buiten de garantie periode?
Producten die buiten de garantie periode vallen kunnen mogelijk wel tegen een reparatie vergoeding alsnog gemaakt worden. Wij kunnen je hiervoor een vrijblijvende offerte toesturen.

De snelste manier?

Retourvoorwaarden*:

  1. Vul onderstaand formulier in.
  2. Voeg een print van uw retour-aanvraag toe aan de doos.(geen printer? Schrijf het retour-formulier a.u.b. over)
  3. Zorg voor voldoende opvulling in de doos zodat het product niet "extra beschadigd" kan raken.
  4. Zorg ervoor dat de doos voldoende en stevig dicht getapet is.
  5. Niet schrijven op de doos.
  6. U kunt nu het product goed verpakt verzenden naar ons.

*Indien niet aan onze voorwaarden is voldaan kunnen wij uw aanvraag niet in behandeling nemen en sturen wij deze weer retour afzender.
De verzend (€ 4,95) en onderzoekskosten (€ 15,00) komen dan voor uw rekening.

Letop: Wij vergoeden bij een "garantie" niet de verzendkosten



Retour adres:

Balvoordeel.nl
Kerkweg 40B
3214VE  ZUIDLAND

Na ontvangst van uw retour:
Uw retourzending zal binnen +/- 7 dagen worden gecontroleerd en verwerkt.
Wij nemen contact met u op voor een passende oplossing.